veckosummering

hela veckan börja som det ska..tills kl blev ca 10:00 då börja min vinterkräk sjuka och jag fick ringa till chefen som fick i ill fart sjussa ner mig till tekniska till toan sen va det bara byta om och åka hem, och krypa ner till sambon i sängen som gav upp redan vid vaknings tillståndet.sen har restan av veckan vart slagsmål om toaletten här hemma, jag har tappat 3 kg och josefine 4 - 5 kg,

först i torsdags kväll kunde vi börja äta mat. mest synd om tycker jag om våran hund som har haft jätte tråkigt här hemma med oss.

nu på fredagen mår vi mycket bättre men vi är hemma ändå och städar och grejar lite, hunden skicka vi på dagis och hej va glad hon va att träffa sina dagis kompisar

ikväll blir det pizza =)

ha det gott alla

ps. klaga inte på punkt komma meningsuppbyggnad... JAG HAR DYSLEXI

Kommentarer
Postat av: Bitch

Skönt att ni mår bra igen ju!!<vet du dåligt det kan bli..kram på er!!!!!!!!!

2009-02-08 @ 01:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0